Jump to content

ILFARAON12RF

Members
  • Content count

    49
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

14 Good

About ILFARAON12RF

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 05/07/1995

Contact Methods

  • Website URL
    twitch.tv/lordgrandmasterraul

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Interests
    streaming having fun you know

Recent Profile Visitors

199 profile views
  1. Patch Notes 12.12.2017

    super excited and even more excited for whats to come this christmas!
  2. Has anyone brought up the topic of being able to mount over fences thought it was a pretty cool idea but idk if there is a reason not to thought it would make running away from Jason a bit easier jijiji
  3. New map with snow!

    i love the idea! <3
  4. new player weapons

    that would be a nice mix to the game actually really clever idea a new weapon that lets you shoot would be nice i'm not asking for 100 new weapons but like 1 shooting weapon and like 3 new melee weapons would really spicen up the game oh and a new stun tool as well pocket knives and fire crackers are nice but would also be cool to stun Jason with something new i love pissing off Jason's hehehe
  5. his grab i think has to do a little bit with internet connection but traps should be able to be de activated even if i don't have a pocket knife
  6. they seriously gotta make it so you can deactivate traps without pocket knives https://clips.twitch.tv/BetterFineDelicataWoofer
  7. his grab is probably fine but sometimes his grab is like triple his arm haha but i think its a lag thing i've one time gotten face to face with a jason and i kept avoiding his grab and i was literally right on his face and i was just moving left to right avoiding his grab really funny and hilarious but there are times when i'm running and i know for a FACT he won't grab me and he just grabs me with a super extension lol but i'm sure its like a lag thing FeelsBadMan
  8. Penalty for leavers

    ok i understand you now lol i've had that happen i just laugh and get on to the next thing no need to cry over spilt milk there isn't a end game reward for killing everyone well not that i'm aware of :/
  9. Penalty for leavers

    strange i haven't been Jason lately i set my thing to counselor preference but the times that i am Jason i have killed someone and they left and it still counted as kill
  10. Penalty for leavers

    yeah i understand it usually does count i've killed people and they leave and it still counts as me killing them i did an entire team kill with 1 or 2 people leaving and i still got the PSN trophy so i think it was just a rare occurance might be happening alot i don't usually sweat my balls off to kill everyone like every jason feels like they have to but i get what you're getting at
  11. Penalty for leavers

    i think there might be a little bug a tiny one because i had a game where everyone was alive but jason had 2/7 kills it was a bit weird and i was wondering what was going on might have been a little bug but i think you might of had that happen to you as well its super rare but it just happened
  12. NEW EMOTE IDEA

    bro i'm dead haha xD
  13. like that one time i downloaded Bloodborne and it said it installed then i left to work and came home to find out it never downloaded
  14. yeah i heard Xbox got the short end of the stick might be your region had a friend have the same problem telling me that he can't get into a game without it crashing or kicking him out of the game due to connection issues :/
×