Jump to content

Redrum138

Members
  • Content Count

    1,098
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Redrum138 last won the day on March 17 2018

Redrum138 had the most liked content!

Community Reputation

449 Excellent

3 Followers

About Redrum138

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 08/21/1975

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Pennsylvania
  • Interests
    Reading ancient stuff, love all that. I also write as a hobby, not very well mind you. And of course all things horror, not nonsense like a Serbian film.... ughhh, waste of film.

Recent Profile Visitors

1,642 profile views
  1. Most definitely, many times. And coached them through it, how to block etc. Stats don't mean shit to me, I want to have a good time and I wanna play against good J players. Sometimes they need a little help.
  2. Nice! My quickest escape was 1:58 on Packanack on the boat, with one passenger.
  3. Or a spray, Tommy house too. But yeah, when the pk shows up everyone runs there 😆
  4. Awesome, no doubt. I had one of my friends wives dead to rights and she was like "Come on Red, don't hurt me." Ugh, morph. 15 seconds later the cops are called and I'm like "You bitch..." Lol!
  5. I hear ya, i'm not competitive about "who's better" But, I hate to let my teammates down. So, if I screw up and die; no worries. But, if my screw up cost us the game I can't help but get pissed at myself. This game is wicked fun, but I do get a bit competitive as a counselor because I wanna save everyone. As Jason, I suck. I don't have the "kill em' all!" attitude that the lobby deserves, if someone begs for their life in a truly pathetic way I move on. I'm too damn nice to be Jason, lol.
  6. Me too! I look at it like i'm saving lives. I really don't like killing Jason, survival is good. Escaping is good too, but putting the final Juke on J before hitting the exit to the cops is my favorite.
  7. Ok, so you don't get a little frustrated when you miss a shift grab? Or, when Jason snatched you up when you missed a swing. Or, when you screw up a fix and it alerts Jason? Even just playing with my friends, those instances make it competitive. Not even talking about tournament play, just against my friends in private or whatever. There is a level of competition.
  8. Really? You don't get competitive playing this game? There are all kinds of tournaments going on, come on man. I'm not even going to get into who Tommy is, he can easily represent himself. But, you are so wrong about him!
  9. Watched the video, and commented. He makes valid points, I know when we played @RustInPeace Got me a couple times in rage with the grab before I could get away. (I was LaChappa) All I saw was him saying he felt it was too easy as Jason now. Myself, I like the challenge as a counselor so I like it. But hey, that's opinions. He's entitled to have his too.
  10. True, but i'm happy firecrackers don't stun in rage. Idk why people complain they can't regain stamina in rage, if you time it right dodge canceling melee strikes works just fine for me. Still get a stamina boost on hit, just gotta be smart about it.
  11. Haha! Had that happen twice, it's amazing how much good liquor can make you a beast. Guy kicked me and I smiled at him, he ran away. 2nd time was at a martial arts tournament, same smile from adrenaline and anger. Both times I saw it coming and was prepared, poor sackhead Jason from part 2 was just running by a bush when that sneaky Ginny cracked his nuts. Totally different, lol.
  12. Look guys, i'm doing alright with LaChappa ok? Nerves of steel 10% thick skin 18% and marathon 14%, get on those objectives early. I only use a wrench or bat for less damage and good stun rate to start, once rage hits I grab a machete and dodge cancel strikes and jog away with the stamina boost. It can be done, adapting to the patch is not too hard. Just keep at it and try something new, the above examples are what has worked for me with the "worst" character in the game. (Not really, many think so. But, Shelly is by far the worst IMO) Change it up and see what works for you!
  13. Loving the patch, played about 25 games over friday and Saturday. LaChappa only, private matches against solid opponents. Probably 45% survival rate, 100% fun! First half get shit done and escape, 2nd half switch to machete and practice my dodge cancel. 45% survival for the fattest, slowest character. Too much fun!
  14. Another tip about senses, if you stand outside of a cabin you are a much smaller target. Being inside lights up the whole cabin, much easier to see. If you think he's near, find an open window and stand near it. When he shows up, or if the hairs on the back of your neck get tingly. Jump into it for cover. Also, those loud Vanessas light up cabins real good. Use them! Just jog on the other side of it, it's hard to make out your shape unless your fear is high. AJ's 7 composure, with a 10% nerves of steel keeps her fear low.
×
×
  • Create New...