Jump to content

Photo

Leaked release date?!?!?!?!


  • This topic is locked This topic is locked
20 replies to this topic

#1
TheButtonMasher

TheButtonMasher

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 27 posts

I heard the release date was leaked here can devs confirm or deny plz?!!!!

 

 

https://youtu.be/dQw4w9WgXcQ?t=3


f13sig12.jpg


#2
bewareofbears

bewareofbears

    Beware!

  • Members
  • PipPipPip
  • 657 posts
  • Location: Crystal Lake

I heard the release date was leaked here can devs confirm or deny plz?!!!!
 
 
https://youtu.be/dQw4w9WgXcQ?t=3


Yay, more views for Rick Astley.

Locked in 3, 2, 1...
f13sig_BEWARE.png

#3
TheButtonMasher

TheButtonMasher

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 27 posts

OMG SO SORRY ACCIDENTLY POSTED WRONG LINK! SO EMBARRISING! HERE IS THE REAL LINK! ONCE AGAIN SO SO SORRY

 

 

 

 

https://youtu.be/9UrKcfh43zM?t=111


f13sig12.jpg


#4
PowellCampsNAKED

PowellCampsNAKED

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,625 posts
  • LocationKingston, RI
Hmmm Jpops gonna lock this thread quick
  • Ralph Wiggum777 and DynamicBass like this
Add me on PSN - Campfacer

#5
TWarner

TWarner

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 344 posts
  • LocationLincoln , Ne

Please ! Just STOP !!!!



#6
Davidt

Davidt

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,775 posts

from those links i get this is a troll thread. Due to be locked "early 2017"


  • JBSLICK33 likes this
PSN - david_tortorici
Steam - charlesleeray2
Posted Image

#7
CrazyRalph

CrazyRalph

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,900 posts
Due to be locked "soon"
  • JBSLICK33, Davidt and TWarner like this

#8
JBSLICK33

JBSLICK33

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 414 posts
Save us the click and viruses.... what's the links to?
PS4: JBSLICK33

#9
BlackWidowofLaPorte

BlackWidowofLaPorte

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 405 posts

Save us the click and viruses.... what's the links to?

No, it's legit, you should check the links.



#10
JBSLICK33

JBSLICK33

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 414 posts

No, it's legit, you should check the links.


What is it? Some nasty ass twerking with a fake release date painted on it. Lol
PS4: JBSLICK33

#11
Davidt

Davidt

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,775 posts

What is it? Some nasty ass twerking with a fake release date painted on it. Lol

first one is the song never gonna give you up. not sure how to explain 2nd one lol


  • JBSLICK33 likes this
PSN - david_tortorici
Steam - charlesleeray2
Posted Image

#12
PowellCampsNAKED

PowellCampsNAKED

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,625 posts
  • LocationKingston, RI
Jpops must be getting drinks with Ben at pax east
Add me on PSN - Campfacer

#13
Davidt

Davidt

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,775 posts

Ben is there? but wes isnt that doesnt seem fair lol


PSN - david_tortorici
Steam - charlesleeray2
Posted Image

#14
bewareofbears

bewareofbears

    Beware!

  • Members
  • PipPipPip
  • 657 posts
  • Location: Crystal Lake

Ben is there? but wes isnt that doesnt seem fair lol


"Designated survivor."
  • SCREWNUT likes this
f13sig_BEWARE.png

#15
TheButtonMasher

TheButtonMasher

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 27 posts

Not sure how I have lasted this long...

 

 

Hell, I'll take it as a compliment.


f13sig12.jpg


#16
bewareofbears

bewareofbears

    Beware!

  • Members
  • PipPipPip
  • 657 posts
  • Location: Crystal Lake

Not sure how I have lasted this long...
 
 
Hell, I'll take it as a compliment.


Good day to be a troll, I guess. While the cat's away...
f13sig_BEWARE.png

#17
PowellCampsNAKED

PowellCampsNAKED

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,625 posts
  • LocationKingston, RI

Good day to be a troll, I guess. While the cat's away...

Hmmmmmm In that case @@@@@@@@@@@@@""@@@"""""@@@@8))8)8)

Peanut butter Jelly Time !!!!!!!!!

http://www.youtube.c...t=RDeRBOgtp0Hac

LOL
  • Davidt and bewareofbears like this
Add me on PSN - Campfacer

#18
Davidt

Davidt

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,775 posts

They all at pax east now heads will be cracked when they return and read all this lol


PSN - david_tortorici
Steam - charlesleeray2
Posted Image

#19
PowellCampsNAKED

PowellCampsNAKED

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,625 posts
  • LocationKingston, RI

They all at pax east now heads will be cracked when they return and read all this lol


Come on David you know you have the urge! Lol
Add me on PSN - Campfacer

#20
Davidt

Davidt

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,775 posts

Come on David you know you have the urge! Lol

oops had to


PSN - david_tortorici
Steam - charlesleeray2
Posted Image




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users